perjantai 31. tammikuuta 2014

Arkea...

Joo tänään oli normi päivä...:D Manta VIELÄKIN mummolassa mälsää. No mulla oli ekalla tunnilla kuvista ihan ok. Sit kahen kuvis tunnin jälkeen musiikkia ihan tylsää väsytti :P öö... sit oli ruokailu NAM NAM meillä oli hyvää ruokaa. Sen jälkeen äikkää lukutunti jes (meijän ope on paras). Sitten vielä vikaks matikkaa. Multa loppu koulu kahelta mut oon kyyti oppilas niin meni kolmeen ennekuin olin kotona. Kotona siinä jotain hommailin neljään ja lähin ulos. Äiti sattu just melkein heti tulla kotiin nii en ehtiny olla ulkona tai halusin sisälle. Oli liian kylmä. No siinä sitten luin kokeisiin ja kävin suihkussa (meillä oli just remontti pesu huoneessa niin pääsin eka kertaa meijän uuteen suihkuun) No nyt oon sitten tässä ja kirjotan... sori tää turhailu mutta en muuta keksi. Ei mulla muuta moikka!!

4 kommenttia:

  1. Hieno bloki teillä ja viisas koira. Meidän koirat haukkuu vaan hirveä ja tulevat metsästä pois kun niitä huvittaa.Terkkuja.
    ViljaH ja iskä

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentista ja terkkuja T: susanna PS: manta kyllä oppii aika hyvin ;)

    VastaaPoista
  3. Manta on oikeesti tosi söpöö <3

    VastaaPoista
  4. niin on, kiitos kommentista :)

    VastaaPoista