tiistai 12. elokuuta 2014

Kuulumiset

Moi. Pitkästä aikaa päätin tulla postaamaan blogiin. Meille ei mitään sen kummallisempaa kuulu. Kesä meni ihan hyvin ja vähän treenattiinkin ;). Toivoisin että mainostaisit blogiasi kommenteissa. Olen pahoillani kun en ole postannut melkein koko kesänä :/. Nyt alan postailla useammin blogiin. Kuitenkin minulla on teille nyt  kuvia.
 Ollaan oltu ihan kotona ja treenailtu.
 Mä kävin kesällä kolmessa eri paikassa. Linnanmäellä,Virossa ja olin ratsastus leirillä. Virossa oli kuumailmapallo :D
 Mökkeiltykkin ollaan tänä kesänä aika panjon. Manta ei itse vapaa ehtoisesti mene uimaan, vaan minun pitää laittaa se uimaan. Sellainen juttu vielä että toko treenit on taas alkanu ;). Muutemassa mätsärissä yritettäisiin vielä tänä kesänä käydä. Tänä kesänä ei olla käyty kun yhdessä mätsärissä.
Ja kiitokset vielä kaikille lukioille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti