sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

3päivän mini loma ohi

Huh huh saa kyllä huokaista helpotuksesta kun toi on nyt ohi. Olin Mantan kanssa kaupungissa meidän mummolla ja papalla "mini lomalla".


                                                       Perjantai:
Perjantai oli tulo päivä joka meni vähän kaikkeen. Me käytettiin Mantaa ulkona (neiti käyttäytyi :o), söin (tietysti :D), purin kamoja jne, ja katoin telkkaa ja mantan ilta lenkki.

 
                                                       Lauantai:
Lauantai oli kaikkein kiireisin päivä. Aamulla (joo joo kaikkii kiinnostaa)  mummo oli vienyt Mantaa ulos ennenkun mä edes häräsin. Kun sitten jossain 8 aikaan heräsin niin tottakai söin aamupalaa. Sitten mä tein vähän kaikkee esim. Katoin telkkarii, söin munkkia, leikin Mantan kanssa jne. Sitten 12 aikaan me lähettiin ajamaan kohti paikkaa nimeltä Haukkuvaara. Me ei oltu koskaan käyty siellä. Siellä järjestettiin Match show.  Me oltiin katottu kyllä sinne ajo ohjeet ja mummo sano asaavansa. Me kierreltiin vähän siellä täällä mutta ei löytynyt. Kohta loppuu aika 7 minuuttii aikaa mennä ja ilmottautuu kehään. Ei löydy (koira istuu autossa ja ihmettelee). Ei muutakun mummolaan ei LÖYTYNYT. Mua suorastaan itketti, mutta onnex mummo vei mut kivaan paikkaan (hoplop). Sen 3 tunnin jälkeen menin leikkii naapurin kavereitten kanssa :).  Jonka jälkeen klo oli jo 7 ja vietiin Mantaa ulos ja katoin telkkarii.

                                                          sunnuntai:
Heräsin söin jne. Olin olin ja olin. Me lähettiin kauppaan. Mä sain uudet kumpparit :). Mä menin sen jälkeen kamun kaa ulos. 4 mä lähin toisen kaverin luo kylään oli kivaa. Ja sen jälkeen kotiin.

Mutta nyt mä lähen kattoo tähdet tähdet MOIKKA MOII

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti