maanantai 24. maaliskuuta 2014

Kuulumisii :)

Moikkeliis mitä kuuluu? Heiii Susku kyllä on nyt munkin aika tulla paikan päälle! Manta älä höhlaa tätä tekstii. En mä mitään höhlää muute susku millo olis agi treenit? En mä nyt tiiä katotaan huomenna :). Heeeiii Suskuuu se on ihan liian kivaa en mä nyt huomiseen oota. Manta läheppä sä nyt siitä nukkuu et mä saan tän tekstin valmiiks. En lähe ennenkö mä saan ketoo kuulumiset :(. No ehkä jos tän kerran mutku mun piti ne kertoo. Ei ku mä kerron nyt mee poijes. Okei okeiiii! moikkaa!!!.

Nyt päästiin asiaan kun Susku lähti :). Mä oon ollu kooooko pitkän päivän yksin kotona ja nyt mä sanoisin :o. Mä en tajuu minne Susku häippäsee joka päivä. No mähän oon koulussa höpsö. Hei Susku mähän käskin sun jo lähtee tuijottaa sitä outoo ruutua. Se on TV eikä "outo ruutu". Okei mut häippäse nyt. Okke okke. Mua alkokin tässä mölinässä väsyttää moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti